Program, który ruszy 15. września będzie pierwszą tego rodzaju współpracą i, jak mówią jego twórcy, skierowany będzie głównie do osób w wieku od 13 do 35 lat szukających sposobów na rozpoczęcie i rozwinięcie kariery zawodowej w branży mody. Program składał będzie się z pięciu kursów: Projektowania, Marketingu, Mediów, Produkcji i Kursu Stylizacji. Trwać będzie jeden semestr, a jego koszt to 600 dolarów.
Wszystkie zajęcia zostały zaprojektowane tak, aby pomóc uczestnikom w określeniu ich ścieżki zawodowej, lepszym zrozumieniu uwarunkowań i czynników rządzących branżą mody oraz stworzeniu indywidualnego planu rozwoju zawodowego. Kursy zostaną wzbogacone przygotowanymi przez Parsons lekcjami video oraz zadaniami, które uczestnicy będą musieli wykonać. Program przewiduje 42 godziny internetowych kursów, podczas których uczestnicy wspomagani będą radami i instrukcjami osób z branży – m.in. redaktor naczelnej „Teen Vogue” Amy Astley, projektantki Rebeki Minkoff czy byłych projektantów pracujących dla Calvina Kleina. Swój udział w projekcie potwierdziła także Francesca Sammaritano, profesor z Parsons of Design.