Nowa kampania Clinique ma na celu stworzenie grupy silnych, pracowitych i mądrych przedstawicielek pokolenia millenialsów. Akcja opierać się będzie na mediach społecznościowych i cyfrowych, inspirując kobiety do przekazania wiadomości swoim przyszłym „ja”.
Podstawą kampanii jest zachęcenie kobiet z całego świata do umieszczenia postów odpowiadających na pytanie: „Jeśli mogłabyś udzielić rady swojemu przyszłemu „ja”, co byś mu powiedziała?”. Ohashowane tagiem #FaceForward wpisy stworzą zalążek społeczności świadomych dziewczyn patrzących w przyszłość.
Brzmi ciekawie, prawda? Jeszcze ciekawiej robi się, gdy weźmie się pod uwagę, kto wspiera kampanię #FaceForward. Clinique zwerbowało trzy młode kobiety będące ucieleśnieniem sukcesu: Tavi Gevinson, Hannah Bronfman i Margaret Zhang. Tej pierwszej nie musimy wam chyba przedstawiać – 19-latka jest słynną blogerką, założycielką magazynu „Rookie” i jedną z 25 najbardziej wpływowych nastolatków 2014 roku według „Time’a”. Margaret Zhang jest pochodzącą z Australii it-girl, blogerką i znaną z „Fashion Asia” dziennikarką telewizyjną. Hannah Bronfman zasłynęła z kolei popularną w Stanach aplikacją Beautified, którą współzałożyła w 2012 roku – 27-latka udziela się też jako DJ-ka, autorka bloga poświęconego fitnessowi i modelka (kampania DKNY jesień-zima 2014).
Dobór ambasadorek robi wrażenie, prawda? Z taką ekipą akcja #FaceForward zdaje się być skazana na sukces: