Zdjęcia są pogrupowane według hushtagów, które określają pory dnia: #woke up like this, #fitness addict, #look of the day, #about last night oraz #selfie time. Modelki prezentują ubrania z kolekcji Tommiego Hilfigera, Stelli McCartney, Preen by Thorton, RED Valentino, Kenzo, Dolce & Gabbana, Gucci, Alexander Wang, Sportmax, Balmain oraz Marc Jacobs. Zaprezentowany styl high fashion, to wizytówka naszego polskiego fotografa, w którym czuję się jak ryba w wodzie. Łukasz Pukowiec ma na swoim koncie edytoriale dla „L’Officiel Singapore”, „Elle Bulgaria”, „Harper’s Bazaar Thailand”, „Harper’s Bazaar Arabia”, „Vestal”, „Schon”, „The Wild” oraz „Fiasco Magazine”.
Warto dodać, że modelki już wcześniej wystąpiły razem w kampanii Gucci Cruise 2015, pozując duetowi Mert & Marcus. Dla debiutantek w światowej branży mody to idealny start. Z kolei polski zespół, konsekwentnie buduje imponujące portfolio najlepszymi sesjami, stając się wizytówką Polski na świecie.