Para pozuje w ekscentrycznych pomieszczeniach XVIII wiecznej willi wybudowanej u brzegu rzeki Po, w której znajdują się przedmiotu związane z okultyzmem. Dzięki temu, sesja wygląda na tajemniczą, a modele na niedostępnych.
Zdjęcia Tellera tak zachwyciły dyrektora kreatywnego marki, Tomasa Maiera, że zostaną uwzględnione w specjalnej publikacji pt. „Bottega Veneta: Art of Collaboration”, która ujrzy światło dzienne już w październiku tego roku. Wydawnictwo obejmie wszystkie kampanie marki uchwycone w obiektywach fotografow takich jak: Ryan McGinley, David Sims, Pieter Hugo, David Armstrong, Ralph Gibson, Peter Lindbergh, Alex Prager, Robert Longo, Nan Goldin, Steven Meisel, Larry Sultan, Sam Taylor-Wood, Annie Leibovitz, Tina Barney, Lord Snowdon, Stephen Shore oraz Philip-Lorca diCorcia.
Nic dziwnego, że Teller wreszcie znalazł się w tak zacnym gronie. To wzięty fotograf z bogatym portfolio, które obejmuje sesje do magazynów „The Face”, „Vogue” (amerykańska, francuska, brytyjska oraz włoska edycja), „Another”, „Index”, „W Magazine”, „Self Service”, „Details”, „Purple” oraz „i-D”.
Fotograf współpracuje przy kampaniach reklamowych marki Marc Jacobs już od 11 lat. Zbiór tych prac został zebrany w albumie “Marc Jacobs Advertising 1998-2009”. Teller fotografuje także dla domu mody Celine, Louis Vuitton, Vivienne Westwood, Sonia Rykiel oraz Moschino.
Jego prace można było oglądać w niemieckim muzeach takich jak: Fotomuseum w Monachium, Folkswagen Museum w Essen, Galerii d’Arte w Bolonii oraz Frans Hals Museum w Holandii. Były wystawiana także w nowojorskim Metropolitan Museum of Art, Tate Modern w Londynie, a także podczas Międzynarodowych Biennale w Wenecji.