brak kategorii
Sky Ferreira twarzą nowego zapachu Jimmy’ego Choo
08.06.2015 Redakcja Fashion Magazine
Dokonania Sky Ferreiry są całkiem imponujące, biorąc pod uwagę, że Amerykanka ma zaledwie 22 lata. Wpływ na jej karierę z pewnością miała jej babcia, która przez 30 lat była osobistą fryzjerką Michaela Jacksona. Za namową Króla Popu Sky zaczęła brać lekcje śpiewu, a w wieku 14 lat zadebiutowała na MySpace, udostępniając amatorsko nagrane kawałki. W 2012 roku wypuściła plytę „Ghost”, promowaną nagranym we współpracy z Blood Orange singlem „Everything Is Embarrassing” – dwa lata później połączyła siły z Miley Cyrus, supportując ją w trakcie trasy koncertowej Bangerz.
Sky byłaby pewnie jedną z wielu fajnych, alternatywnych artystek, gdyby nie jej przygoda z modelingiem. Amerykanka zawsze podkreślała, że na wybiegach i przed obiektywem pojawia się, by sfinansować swoje kolejne projekty muzyczne, co nie wpłynęło na kolejne zlecenia z najwyższej półki – Ferreira ma na koncie kampanie Benettona i linii CK One Jeans, okładki „V Magazine”, „i-D” i „L’Officiela” oraz udział w pokazie Marca Jacobsa.
Teraz 22-latka do swoich modelingowych osiągnięć będzie mogła dopisać komercyjne zlecenie – kampanię nowego zapachu Jimmy’ego Choo, którego premiera odbędzie się 31 sierpnia. Zajawkę sesji można zobaczyć na Instagramie piosenkarki – o perfumach Illicit wiemy tyle, że będą kobiece i słodkie, a wśród nut zapachowych wyczuć będzie można imbir, różę, jaśmin, miód i gorzką pomarańczę. Sky Ferreira jako twarz zapachu kierowanego do „młodych, zadziornych i pewnych siebie dziewczyn” brzmi jak strzał w dziesiątkę – brawa dla marki za odważny wybór!