MODA

Pan tu nie stał w letniej odsłonie

03.06.2015 Redakcja Fashion Magazine

Pan tu nie stał w letniej odsłonie

Pan tu nie stał to łódzka marka, o której słyszeli chyba wszyscy. Jeśli jednak nie słyszeli, to na pewno gdzieś widzieli. Koszulki i bluzy „Dziadostwo” czy „Jan Kowalski” są częstymi bywalcami polskich ulic, podobnie jak plecaki z motywem kiszonych ogórków czy eklerów. Justyna Burzyńska i Maciek Labiedowicz swój brand tworzą konsekwentnie i z ułańską fantazją. Inspirację czerpią z krajowej historii, symboli, a nawet lokalnej kuchni. Współpracują też z polskimi artystami, ostatnio m.in. z ilustratorką Malwiną Konopacką.

Ich sklep przy warszawskim Placu Konstytucji jest niczym sklep z zabawkami i zachwyca oprawą graficzną. Podobnie jak najnowsza kampania, autorstwa zdolnej Soni Szóstak. Trochę niczym z powieści Kerouac’a „W drodze”, mocno wakacyjnie i totalnie bezpretensjonalnie – tak wygląda najnowsza sesja zdjęciowa Pan Tu Nie Stał.

Co znajdziemy w kolekcji? Dużo jasnego denimu, print z żaglówką unoszącą się na falach i z PRL-owską oranżadą z bąbelkami.

Polecamy!