MODA

Triumph przedstawia kolekcję Body Make-Up Illusion. Małgorzata Socha w najnowszej kampanii marki

03.10.2024 FASHIONPOST

Triumph przedstawia kolekcję Body Make-Up Illusion. Małgorzata Socha w najnowszej kampanii marki

Triumph, marka będąca synonimem wysokiej jakości, po raz kolejny przesuwa granice innowacji. W sezonie AW 2024 z dumą przedstawia Body Make-Up Illusion – kolekcję, będącą początkiem całkowicie nowej kategorii biustonoszy, która rewolucjonizuje dotychczasowe pojęcie komfortu.

Kolekcja Body Make-Up Illusion to prawdziwy przełom w świecie bielizny. Została zaprojektowana dla kobiet szukających biustonosza, któremu mogą w pełni zaufać, ale jednocześnie – którego nie czuć na ciele. Dzięki niej już na zawsze „zapomnisz o istnieniu fiszbin”.

Wyznaczając nową erę w bieliźnie, marka stworzyła produkt tak innowacyjny, że wypełnia lukę pomiędzy biustonoszami z fiszbinami i bezfiszbinowymi. Dzięki innowacyjnej fiszbinie Comfort Wire, niezwykle miękkiej tkaninie i zaawansowanym technologicznie miseczkom, które intuicyjnie dopasowują się do indywidualnego kształtu biustu, niemożliwe stało się możliwe – tworząc wrażenie absolutnego braku biustonosza na ciele.

Patrizia Milani, Global Head of Merchandising w Triumph, mówi: „Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem tej rewolucyjnej kolekcji. W odpowiedzi na opinie naszych klientek na temat modeli z fiszbinami i bezfiszbin, zidentyfikowaliśmy wyraźną potrzebę wprowadzenia trzeciej kategorii biustonoszy. Kolekcja Body Make-Up Illusion z komfortowymi fiszbinami wypełnia lukę między dwiema tradycyjnymi kategoriami – wsparciem biustonosza usztywnianego oraz swobodą i komfortem biustonosza bezfiszbinowego. A ponadto niezmiennie tworzy efekt uniesienia dla pełniejszego dekoltu”.

Body Make-Up Illusion to pionierska kolekcja, w której zastosowane technologie wynoszą komfort i styl do niespotykanego dotąd poziomu. Dostrzegając rozmaite i stale zmieniające się potrzeby współczesnych kobiet, Triumph poświęcił się tworzeniu intuicyjnej bielizny, która doskonale dopasowuje się do ich indywidualnych kształtów ciała. Kolekcja Body Make-Up Illusion stanowi kulminację lat badań i rozwoju, czego efektem jest linia produktów, wykorzystująca potencjał najnowszej technologii. Wszystko po to, aby zapewnić niezawodne dopasowanie, które jest całkowicie dostosowane do osobistych preferencji.

Kampania Body Make-Up Illusion pod nazwą: „Bielizna, której nie poczujesz” wystartowała 02 października. Twarzą kolekcji została Małgorzata Socha – ceniona aktorka serialowa i filmowa, influencerka, mama trójki dzieci. Znana ze swojego świetnego stylu i wdzięku, szczera, autentyczna, ciepła i rodzinna – utożsamia najważniejsze wartości marki Triumph.

„Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z marką Triumph i tego, że mogę być częścią tak przełomowej kampanii i ambasadorką linii, która realnie wpływa na komfort i jakość życia wielu kobiet. Bo Body Make-Up Illusion to naprawdę pionierska kolekcja. Przekonałam się o tym na własnej skórze! Można powiedzieć, że po założeniu tego biustonosza dzieje się… magia. W końcu ktoś wynalazł biustonosz idealny, który wspaniale wspiera biust, a jednocześnie jest zupełnie niewyczuwalny. I myślę, że każda kobieta, która przymierzy ten biustonosz, nie będzie chciała się z nim rozstać”.mówi ambasadorka kolekcji Małgorzata Socha.