Krótko po globalnej premierze, która odbyła się 19 września w Barcelonie, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii HUAWEI WATCH GT 5, podkreślając długo oczekiwany powrót wersji Pro. Działania obejmują spektrum kanałów i narzędzi marketingowych. Do kampanii zostali m.in. zaangażowani znani liderzy opinii, tacy jak Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.
Huawei CBG kontynuuje budowanie silnego wizerunku marki i świadomości oferowanych urządzeń, podkreślając elegancki design HUAWEI WATCH GT 5 Pro, który łączy nowoczesne technologie z wyrafinowaną estetyką. Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako stylowych i trwałych, a jednocześnie nowoczesnych technologicznie i o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego.
W kampanii promującej HUAWEI WATCH GT 5 Pro w mediach społecznościowych kluczową rolę odgrywają modelka Karolina Pisarek‑Salla oraz aktor Mikołaj Roznerski. Nie zabraknie w niej również twórców związanych z marką długoterminowo – Marii Jeleniewskiej oraz Tomasza Fornala, jak i Jessici Mercedes‑Kirschner, która kolejny raz uwiarygadnia slogan przyświecający urządzeniom ubieralnym marki Huawei – „Fashion Forward”. Kampania uzupełniona jest o nośniki OOH oraz digital OOH.
– Wybory Klientów pokazują, że technologia i design są z punktu widzenia użytkowników nierozłączne. Smartwatche są czymś bardzo personalnym i, podobnie jak biżuteria, mówią wiele o noszącej je osobie. Ostatecznie w naszych działaniach postawiliśmy nie tyle na pokazanie samych zegarków, co na aspekty stylu i designu, które wchodzą w naturalną interakcję z technologią – mówi Dorota Rakowska, Marketing Manager, Huawei CBG Polska