URODA

Off-White Paperwork, seria zapachów / rozwiązań dla każdego od kultowej marki modowej

27.03.2024 FASHIONPOST

Off-White Paperwork, seria zapachów / rozwiązań dla każdego od kultowej marki modowej

Dom mody Off-White został założony w Mediolanie w 2013 roku przez Virgila Abloha, który od 2018 roku był również dyrektorem artystycznym męskiej linii ubrań Louis Vuitton. Marka Off-White w swoich kolekcjach udowadnia, że estetyka mody wysokiej i ulicznych trendów może iść ze sobą w parze.

Przełamując  stereotypy i inspirując się kulturą mainstreamu, kolekcje Virgila Abloha zaskakiwały połączeniem wyrafinowanej formy i oryginalnych wzorów rodem z miejskich ulic. Projekty marki Off-White powstają z wyselekcjonowanych tkanin, których jakość jest tak ważna, jak miejsce z którego pochodzą. Dbałość o najwyższą jakość i niekonwencjonalny design to bez wątpienia znaki rozpoznawcze dynamicznie rozwijającej się marki.

Solution N.1 – powrót do lat 90

Zapach czerpie inspirację z nieograniczonej różnorodności faktur, kolorów i zapachów piasku na naszej planecie. Jego kolor przechodzi od białego do czarnego, a jego różnorodność wynika z tysięcy odcieni Off-White. Jest także symbolem kultur i nieodłącznym elementem morskich i oceanicznych wybrzeży na całym świecie. Jego drobiny niesione przez wiatr wędrują po świecie nabierając charakterystycznego zapachu.

Solution N.2 – dziwnie uzależniający

Radosny zapach ze świeżym i energetycznym twistem, pełen kontrastów i nieoczekiwanej dwoistości świeżości i drzewności. Świeżość cytrusów podkreślona jest skórką świeżego imbiru. Drzewny charakter bazy nadaje
zapachowi uniseksowego charakteru i elegancji.

Solution N.3 – klasyczny

Nowoczesny i rasowy zapach z najpiękniejszych i ponadczasowych kwiatów, róży. Luksusowa róża damasceńska w przedawkowaniu ma moc łamania wszelkich zasad. Kojarzy się z cielesnym akordem inspirowanym kontaktem
skóry ze skórą, aby stworzyć niepowtarzalny i modny zapach pełen kontrastów, w którym moc piżma i bursztynu łączy się z intensywną różą.

Solution N.4 – czas, przestrzeń i świadomość

Aromatyczny miejski aromat skontrastowany z ciepłą, drzewną i skórzaną bazą, aby odtworzyć świat komfortu i sytości. Zapach utrzymany w duchu streetwearowego szyku, w którym natura symbolizowana przez eukaliptus, lawendę i nuty drzewne przejmuje kontrolę nad miastem reprezentowanym przez czarną skórę.