Najnowszy zapach Maison Margiela Replica „From the Garden” to podnoszący na duchu zapach, który przywołuje radosne uczucie ponownego połączenia z naturą, z rękami w ziemi i popołudniem spędzonym w ogrodzie. Rześkie, słoneczne popołudnie w kwitnącym ogrodzie w Apulii we Włoszech od razu przywodzi na myśl ręce wkopane głęboko w ziemię podczas zbierania pomidorów. To esencja spokojnej chwili spędzonej wśród bujnej przyrody.
ZIEMSKA ODA DO NATURY
Zielony akord liści pomidora przywołuje wrażenie szelestu ręcznego zbierania świeżych pomidorów. Dzięki soczystym, słonecznym i pikantnym nutom esencja zielonej mandarynki odzwierciedla dojrzałość świeżo zebranych owoców. Geranium z jego aromatycznymi i kwiatowymi akcentami budzi skojarzenie bujnego i pachnącego świeżo ogrodu. A dzięki lekko wilgotnym nutom esencja paczuli przywołuje ziemisty zapach gleby, który delikatnie utrzymuje się na dłoniach po zakończeniu prac w ogrodzie.
INSPIROWANY WSPOMNIENIAMI DUETU PERFUMIARZY: OJCA I SYNA Cytrusowy zapach z drzewnymi nutami „From the Garden” to ekskluzywne dzieło ojca i syna, opracowane przez mistrza perfumiarstwa Oliviera Crespa i jego syna Sebastiena Crespa, perfumiarza.
„From the Garden” przywołuje wspomnienie, które dzielę z moim synem” – powiedział Olivier Cresp, „Jak dziedzictwo rodzinne. Ojciec dawał mi do wąchania rośliny ogrodowe i ja robiłem to samo z synem. Te ziemiste i zielone nuty przypominają mi chwile przekazywania i współdziałania.”
Ziemiste i zielone aspekty tego zapachu uosabiają moment współdziałania i wspólnych wspomnień między pokoleniami. Kiedy „From the Garden” rozwija swoją aromatyczną historię, staje się pachnącym hymnem na cześć piękna najprostszych radości życia, oddając esencję spaceru po ogrodzie w każdej promiennej nucie.
„From the Garden” jest dostępny w pojemnościach 100 ml, 30 ml i 10 ml oraz w formie świecy i dyfuzora w perfumeriach Douglas, Sephora i Notino.
Maison Margiela Fragrances
Dom mody prezentujący modę zarówno męską, jak i żeńską, ale również taką, która łączy cechy obu płci, podejmuje refleksyjne podejście do dekonstrukcji, przeformułowywania i nowego definiowania sylwetek odzieży męskiej i damskiej. Od 2012 roku Maison Margiela posiada oficjalną nazwę „Haute Couture” przyznaną przez Fédération Française de la Couture dla swojej kolekcji „Artisanal”. W 2014 roku dyrektorem kreatywnym domu został brytyjski projektant John Galliano. W 1994 roku Maison Margiela stworzyła „Replicę”, kolekcję odzieży i akcesoriów inspirowaną odzieżą zebraną z całego świata i wybraną ze względu na uniwersalność i ponadczasowość ich stylu i historii. Każde ubranie jest reprodukowane w identyczny sposób i jest oznaczone zwykłą białą etykietą wskazującą jego pochodzenie, okres i opis stylu. Zainspirowane kolekcją odzieży i akcesoriów zapachy „Replica” przywołują wspomnienia, które wszyscy dzielimy. Każdy zapach natychmiast przywołuje obrazy, wrażenia i pozytywne emocje, które odzwierciedlają zbiorową nieświadomość, a także naszą osobistą historię.