Zaskakujące połączenia, nieoczywiste zestawienia i przeplatające się estetyki to już nie
trend, a motywy, które na dobre weszły do kanonu współczesnej mody. Nie zabrakło
ich także w świątecznej kampanii Moliera2. Sesja celebruje nie tylko najpiękniejszy
moment w roku, ale też relacje, które czynią go tak wyjątkowym.
Nie istnieje jeden idealny scenariusz na spędzanie świąt. Dla jednych będzie to klimatyczny
wieczór przy kominku i z kubkiem gorącej herbaty albo dzień spędzony na stoku. Dla
innych to kameralna kolacja w gronie najbliższych albo impreza z przyjaciółmi.
Indywidualizm i różnorodność, które w obecnym sezonie znajdują też doskonałe odbicie w
kolekcjach światowych marek, swoją najnowszą świąteczną kampanią celebruje Moliera2.
Hołduje bliskości, radości i zabawie, które czynią ten czas wyjątkowym, bez względu na to,
jak zdecydujemy się go spędzić.
Zrealizowana we wnętrzach Kinoteki Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie sesja naturalnie
więc prezentuje bogactwo i nieoczywistość stylizacji idealnych na nadchodzący świąteczny
czas. Są tu projekty miłe i przytulne – ciepłe mięsiste swetry utrzymane w domatorskim
duchu lub nurcie après-ski, spódnice w ponadczasową i wyjątkowo modną w tym sezonie
kratę oraz okrycia wierzchnie, od płaszczy ze sztucznego futra po ciepłe kurtki z wysokim
kołnierzem – ale i typowo wieczorowe, imprezowe zestawienia.