MODA
Justin Timberlake występuje w kampanii reklamowej Louis Vuitton x Yayoi Kusama
25.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Współpraca Louis Vuitton i Yayoi Kusamy ma swoją kontynuacje. W najnowszej kampanii reklamowej gwiazdą jest Justin Timberlake.
W tej kolekcji dom mody i artystka ponownie połączyli siły ze Stevenem Meiselem, aby stworzyć serię żywych portretów przedstawiających niezwykły talent. Gwiazdą kampanii reklamowej jest Justin Timberlake, który debiutuje we francuskim domu mody, sfotografowany z dwoma skórzanymi akcesoriami z monogramami przedstawiającymi dyniową grafikę Kusamy.
W kampanii wzięli także udział Naomi Osaka, Hoyeon Jung, Cate Blanchett, Léa Seydoux i Zhou Dongyu. Każdy z nich podkreśla różne elementy kolekcji. Do współpracy wykorzystano również kreatywną wizję charakteryzatora Pata McGratha, który ozdobił twarz i ciało każdej gwiazdy, starając się dopasować ich własny wystrój do odpowiedniej torebki.
Dzieło McGratha przedstawia Timberlake’a z ilustracją dyni na ramieniu, z charakterystycznymi kropkami na obojczyku Junga i kwiatami zdobiącymi szczękę Blanchett.
Drugi drop z kolekcji „Creating Infinity” Louis Vuitton i Yayoi Kusama będzie dostępny w sklepach Louis Vuitton na całym świecie od 31 marca.