MODA

Kompania reklamowa Fiorucci w stylu lat 70.

16.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kompania reklamowa Fiorucci w stylu lat 70.

Fiorucci przenosi nas w przeszłość dzięki swojej mglistej kolekcji na sezon wiosna/lato 2023, sfotografowanej w Mediolanie przez Andy’ego Massaccesi.

Przywołując trzeźwe wspomnienia niewyraźnych nocy, kampania czerpie z dwoistości – łącząc subtelne palety kolorów inspirowane Włochami z odważniejszymi nadrukami i stylami Fiorucci. W kolekcji debiutuje również nowy pastelowy motyw „porannego wstawania”, zaprojektowany we współpracy z artystą Nicholasem Lawem, który zdobi oversizowe dzianiny i krótkie bliźniaki.

Czerpiąc wskazówki z funkowej estetyki lat 70., kolekcja emanuje zabawną energią, ożywiając klasyki Fiorucci, takie jak szydełkowane bluzy z kapturem, dzianiny z aniołkami i przezroczyste sukienki z nadrukami. W hołdzie dla bogatego dziedzictwa marki.