Burberry ma inspirujące podejście do Chińskiego Nowego Roku, ponieważ przepiękna kolekcja zachęca klientów do „doświadczania niezwykłości, aby znaleźć pewność siebie, pasję i kreatywność”, dostarczając fajne, ale starannie przemyślane kolekcje odzieży inspirowanej królikami.
Nadruki graficzne przedstawiające króliki zdobią elegancko dopasowane sukienki z eleganckim akcentem w kształcie kokardki. Przyciągający wzrok wzór pojawia się na strukturalnych koszulkach polo z długim rękawem i dopasowanych legginsach, tworząc beztroski, ale spójny zestaw. Kurtki Varsity pojawiają się w mocnej palecie kolorów, jaskrawej czerwieni i granatu. Na piersi obszernych elementów odzieży wierzchniej znajduje się hołd Burberry dla Roku Królika. Brytyjska marka na nowo wymyśla swoje kultowe logo, przekształcając motyw „TB” Thomasa Burberry’ego w figlarnie kiczowatą parę króliczych uszu.
W tej kolekcji na Księżycowy Nowy Rok akcesoria najwyraźniej nie są przypadkowe, ponieważ dziwaczne kapelusze odzwierciedlają znajome opadające uszy uhonorowanego zwierzęcia. Królicze uszy również pięknie układają się w serce na powiewającym szaliku,
Filmik z kampanii Burberry Year of the Rabbit, nagrany przez reżysera Zika Liu i fotografa Sky, przedstawia aktorów Qi Xi, Shi Pengyuana i piłkarza Zhao Linę, którzy dzielą się swoimi osobistymi podróżami ku wolności i samostanowieniu.