Fendi świętuje 25. rocznicę swojej kultowej torby Baguette dzięki wyjątkowej współpracy Tiffany & Co. i charakterystycznego dla jubilera niebieskiego odcienia.
Kolekcja kapsułowa składa się z czterech modeli Baguette, od wersji nano i pico do średniej wielkości. Wykonane z gładkiej skóry, błyszczącej skóry krokodyla z diamentami i jedwabnej satyny, każda torebka jest w całości pokryta odcieniem „Tiffany Blue”, a srebrne elementy dopełniają projektu.
Oprócz asortymentu, Fendi i Tiffany & Co. współpracowały odpowiednio w ramach inicjatywy „ręka w rękę” i warsztatów „Makers”, aby stworzyć ekskluzywną, jedyną w swoim rodzaju bagietkę ze srebra próby 925. Wykonane w ciągu czterech miesięcy akcesorium zawiera ryciny przedstawiające lilie i róże, które są narodowymi kwiatami odpowiednio Włoch i stanu Nowy Jork.
Baguette, stworzona w 1997 roku przez Silvię Venturini Fendi, stała się uwielbiana za swój charakterystyczny kształt przez ostatnie 25 lat, pojawiając się w kultowych momentach kultury, takich jak chociażby serial „Seks w wielkim mieście”.
Po debiucie na wybiegu we wrześniu 2022 r. torby Tiffany Blue Fendi Baguette są teraz dostępne w wybranych butikach Fendi, a także w sklepach internetowych Fendi i Tiffany & Co. Ceny wahają się od 2350 USD za model pico do 5500 USD za torby średniej wielkości.