MODA

Minimalistyczne buty przyszłości

28.12.2022 Fashion Post

Minimalistyczne buty przyszłości

Ponadczasowy design, dobór odpowiednich komponentów, techniki szycia i łączenia ze sobą poszczególnych elementów to droga do stworzenia wygodnego buta, który będzie dobrze trzymał stopę. NEW ORCHARD to nowość wchodząca na polski rynek. Wysokiej jakości, w 100% wegańskie obuwie. Cała niezwykła kampania marki to efekt znalezienia pomysłu na to, w jaki sposób buty mogą stać się czymś więcej niż tylko produktem codziennego użytku.

Dokonuj lepszych wyborów

Pierwsza kolekcja została zaprojektowana z myślą o osobach wymagających i świadomych, gotowych dokonywać lepszych – wegańskich – wyborów, nie rezygnując z jakości i komfortu, jeśli chodzi o obuwie. Podeszwa zewnętrzna wykonana jest z ekologicznej pianki EVA, naturalnej, wyprodukowanej z odpadów bananowych. Podszyta wewnątrz miękkim, sztucznym futerkiem dla optymalnego komfortu. Można ją wyjmować i prać. Buty NEW ORCHARD projektowane są w Szwajcarii, a więc z zachowaniem standardów doskonałości – myślenia, dbałości o szczegóły, funkcjonalności i trwałości. Produkowane w małej włoskiej manufakturze w regionie Marche, kolebce luksusowych marek obuwniczych. Każda para przygotowywana jest ze szczególną starannością i dbałością. Tak powstają najpiękniejsze i najwygodniejsze buty wegańskie z nutką miłości i słynnego włoskiego szyku.  

Minimalizm w każdym calu

Oferta NEW ORCHARD jest bardzo prosta i przejrzysta. Marka oferuje jeden model botków w trzech długościach i sześciu inspirowanych naturą kolorach: kremowym, czarnym, beżowym, brązowym, szarym i autorskim zielonym. Dla mężczyzn szukających wegańskiego komfortu jest jeden model unisex. Dodatkowo w asortymencie marki znajdują się czapki i skarpetki w pasujących do butów kolorach. Tu każdy znajdzie coś dla siebie.

Przyszłość obuwia bez kompromisów

Z myślą o kolejnej kolekcji NEW ORCHARD testuje również drugi rodzaj skóry wegańskiej, pochodzenia roślinnego. To rozwijająca się, obiecująca technologia, wykorzystująca skórę ananasa, kaktusa i  jabłek. Założycielka marki, Anna Nowosad, chciałaby w przyszłości zaoferować wegańskie obuwie również osobom, których nie stać na to, żeby zapłacić za nie pełną cenę. W zamian za zrobienie czegoś dobrego dla planety będzie można otrzymać dużą zniżkę w sklepie. Kolejną, słuszną ideą, która zamierza wcielić w życie jest skupowanie butów od klientów i dawanie im drugiego życia. 

Więcej niż produkt

Kampania NEW ORCHARD to efekt szukania pomysłu na to, w jaki sposób buty mogą stać się czymś więcej niż tylko produktem codziennego użytku. Dlatego marka przeznacza 10 procent ze sprzedaży każdego obuwia na wyprawki adopcyjne dla psów w schroniskach. To pierwszy krok w kierunku wspierania dobra zwierząt. W przyszłości marka planuje kolejne projekty we współpracy z organizacjami w całej Europie, również w Szwajcarii.