Snoop Doggy Dogg został nową twarzą SKIMS. Raper i jego rodzina zajmują centralne miejsce w świątecznej kampanii marki 2022. Ujmując ducha radosnej pory roku, do legendy Zachodniego Wybrzeża dołączają nie tylko jego żona i dzieci, ale także wnuki, łącząc pokolenia.
„Czuję się tak błogosławiony, że trzy pokolenia mojej rodziny mogły spotkać się w kampanii SKIMS Holiday! Po raz pierwszy wystąpiliśmy razem w kampanii reklamowej i wszyscy pokochaliśmy super miękkie, wygodne stroje”, mówi muzyk w ekskluzywnym komunikacie prasowym.
Cała rodzina czuje się komfortowo i ciepło w kraciastej polarowej piżamie, która pojawia się w czarno-czekoladowym wzorze, obok zielono-czarnej kolorystyki i czarno-białej wersji. Kolekcja obejmuje również asortyment skarpet i pluszowych kapci, które zapewnią przytulność od stóp do głów.
Kolekcję można kupić na stronie internetowej marki.