Marka Burberry właśnie zaprezentowała swoją najnowszą kampanię „The Night Before”. Jest ona pełna podekscytowania i oczekiwania na święta.
Kampania Burberry „The Night Before” celebruje poczucie wyrażania siebie. Biorą w niej udział Shakira oraz Burn Boy. Prezentują budrysówki oraz trencze, a także dopasowane koszule i inne akcesoria.
Oferta odzieży męskiej Burberry obejmuje również wyściełane skórzane parki z detalami z logo, czarne futro i skórzane płaszcze oraz pomarańczową kurtkę polową z bawełnianego płótna z kontrastowym kołnierzem i wyhaftowanym logo.
Kolekcję męską uzupełnia melanż wełny kaszmirowej, a każdy element jest ozdobiony haftowanymi kwiatami w różnych kardiganach i swetrach. Akcesoria mają postać elementów z palladu, które zostały zaprojektowane z ręcznie nakładanymi kryształowymi ozdobami.
Rzeczy, które są pokazane w kampanii „The Night Before” można kupować już w sklepach stacjonarnych oraz online.
Kolekcję męską uzupełnia melanż wełny kaszmirowej, a każdy element jest ozdobiony haftowanymi kwiatami w różnych kardiganach i swetrach. Akcesoria mają postać elementów z palladu, które zostały zaprojektowane z ręcznie nakładanymi kryształowymi ozdobami.
Rzeczy, które są pokazane w kampanii „The Night Before” można kupować już w sklepach stacjonarnych oraz online.