MODA

Kampania Burberry opowiada o samo ekspresji

17.11.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Kampania Burberry opowiada o samo ekspresji
Marka Burberry właśnie zaprezentowała swoją najnowszą kampanię „The Night Before”. Jest ona pełna podekscytowania i oczekiwania na święta.

Kampania Burberry „The Night Before” celebruje poczucie wyrażania siebie. Biorą w niej udział Shakira oraz Burn Boy. Prezentują budrysówki oraz trencze, a także dopasowane koszule i inne akcesoria.
 
Oferta odzieży męskiej Burberry obejmuje również wyściełane skórzane parki z detalami z logo, czarne futro i skórzane płaszcze oraz pomarańczową kurtkę polową z bawełnianego płótna z kontrastowym kołnierzem i wyhaftowanym logo. 

Kolekcję męską uzupełnia melanż wełny kaszmirowej, a każdy element jest ozdobiony haftowanymi kwiatami w różnych kardiganach i swetrach. Akcesoria mają postać elementów z palladu, które zostały zaprojektowane z ręcznie nakładanymi kryształowymi ozdobami.

Rzeczy, które są pokazane w kampanii „The Night Before” można kupować już w sklepach stacjonarnych oraz online.