MODA
W kampanii reklamowej promującej torby Coperni występują dzieci
05.11.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Coperni to marka, o której cały czas mówiono podczas Paris Fashion Week. To właśnie na tym pokazie stworzono na oczach gości sukienkę na Belli Hadid. Marła rozpoczęła właśnie kampanię reklamową na sezon jesień/zima 2022 dla bestsellerowej torby Swipe Bag.
Zdjęcia zostały wykonane przez Olivera Hadlee Pearcha, ze stylizacją Heleny Tejedor, pod kierownictwem artystycznym Kevina Tekinela i Charlesa Levai, produkcją Farago Projects i postprodukcją ALY STUDIO. „Coming of Age”, bo tak nazywa się kampania, prezentuje małe dzieci, Kobi, Ethan i Isla, trzymające miniaturową wersję torby Coperniego, a także nieco większe wersje.
W ciągu ostatnich kilku lat Swipe Bag stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych paryskich modeli, dzięki takim gwiazdom jak Dua Lipa, Doja Cat i Kylie Jenner. Torba Swipe została po raz pierwszy wprowadzona na rynek w 2019 roku w ramach rebrandingu Coperni i od tego czasu zyskała rzeszę fanów.