Zalando, wiodąca platforma modowa i lifestylowa w Europie, rozpoczęła swoją najnowszą kampanię „PORTRET NOWEJ GENERACJI”. Projekt przedstawia najbardziej pożądane trendy sezonu z asortymentu Designer, osobiście wybrane i wystylizowane przez inspirującą grupę kreatywnych przyjaciół z Paryża.
Nowa współpraca wnosi świeże pomysły i inspirujące spojrzenia na modę. Paryski stylista Edem Dossou zaprasza do zabawy swoich bliskich przyjaciół, wśród których znaleźli się fotograf Justin French, konsultant od spraw komunikacji i PR Laurence Kleinknecht, Casting Director i DJ-ka Dourane oraz modelka i piosenkarka Melissa Bon.
Kolektyw podzielił się swoimi unikatowymi stylizacjami wybranymi spośród najnowszych kolekcji dostępnych na Zalando. Styl nowego pokolenia został uchwycony w projektach od 3.1 Phillip Lim, A.W.A.K.E. MODE, Bally, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO, Paco Rabanne, Proenza Schouler, Rokh
czy Vivienne Westwood.
czy Vivienne Westwood.
Kampania zawiera indywidualne portrety i zdjęcia grupowe uchwycone przez fotografa Justina Frencha, stylizowane przez Edema Dossou i wyprodukowane przez Kitten Productions.Kampania będzie dostępna zarówno na platformie, jak i w mediach społecznościowych prowadzonych przez Zalando od 19 września do 2 października 2022 roku.