MODA, STYL ŻYCIA

Pytamy Smolastego i Kingę Sawczuk o świat gamingu, generację Z i modę

02.09.2022 Fashion Post

Pytamy Smolastego i Kingę Sawczuk o świat gamingu, generację Z i modę

Game Garage Playoffs to najnowsza akcja CCC, w której marka zaprosiła do wspólnych rozgrywek nie tylko influencerów, ale i Was! Odwiedzają największe miasta w Polsce, żeby zmierzyć się w gamingowych rozgrywkach. Z tej okazji zadaliśmy kilka pytań Kindze Sawczuk i Smolastemu, którzy biorą udział w tourne, o ich ulubione gry czy cechy, które najbardziej cenią w swoim pokoleniu. 

W ramach akcji Game Garage Playoffs CCC wyruszyło w trasę po Polsce, żeby rzucić wyzwanie wszystkim miłośnikom gier. W specjalnie przygotowanych strefach w salonach CCC w 8 największych miastach Polski, odbywają się gamingowe eventy, w których biorą udział ambasadorzy kampanii.  Do swojej najnowszej kampanii CCC zaprosiło największe osobowości świata muzyki, gier i internetu.  Wśród nich nie mogło zabraknąć Smolastego i Kingi Sawczuk, którym zadaliśmy kilka pytań.

Smolasty i Kinga Sawczuk odpowiadają na pytania

Co w swojej generacji najbardziej lubi Smolasty, co najbardziej mu się podoba w Game Garage Playoffs CCC i czego najwięcej ma w szafie?

Pierwsza gra, którą przeszedłeś?

Crash Bandicoot na PS1, choć było baaaardzo ciężko.

Jakie gaming daje możliwości dzisiejszemu światu?

Daje coraz większą możliwość łączenia się przez sieć w coraz bardziej realistycznych realiach wirtualnych.

Która z atrakcji CCC Game Garage Playoffs jest Twoją ulubioną?

Najbardziej lubię Q&A z fanami, ponieważ lubię bezpośredni kontakt z nimi. No a potem partia na konsoli z osobami, które zadały najciekawsze pytania.

Jaki jest Twój ulubiony element garderoby, którego masz w swojej szafie najwięcej?

BUUUUUUUTY

Gdybyś mógł napisać piosenkę do gry/ albo podłożyć głos jakiejś postaci z gry – jaka gra by to była?

Chciałbym, żeby powstał mój skin w Fortnite najlepiej w pakiecie z dubbingiem kilku moich odzywek.

 

Czemu Kinga Sawczuk wzięła udział w kampanii CCC i za co najbardziej lubi swoje pokolenie?

Co spowodowało, że wzięłaś udział w kampanii Game Garage Playoffs CCC?

CCC to marka obecna w moim życiu od dziecka. Móc zostać jej ambasadorką i zobaczyć swoją twarz na witrynach sklepowych, billboardach miejskich czy w telewizji to ogromne wyróżnienie. W samej kampanii Game Garage Playoffs bardzo podoba mi się to, że każdy ambasador ma inny image, wyraża siebie. Cały klimat kampanii w stylu vintage to również zdecydowanie mój vibe. W CCC podoba mi się również to, że to polska marka, która jest przykładem jak można rozwinąć firmę od prostego handlu na straganach do międzynarodowego giganta.

Jaką cechę swojego pokolenia lubisz najbardziej?

Najbardziej w moim pokoleniu podoba mi się to, że nie boimy się wyrażać siebie i otwarcie pokazywać tego kim naprawdę jesteśmy. Moim zdaniem czasy, kiedy opinia społeczeństwa hamowała nas i powodowała, że pozostawaliśmy w strefie komfortu, czyli tacy jak wszyscy powinny już dawno minąć i moje pokolenie pokazuje, że tak się dzieje. Wyobraźmy sobie jak dużo ciekawszy będzie świat, kiedy każdy pokaże swój ukryty talent, pasję czy osobowość.

Więcej informacji o kampanii znajdziecie na: https://ccc.eu/pl/game-garage-playoffs