Pierwszy dzień lata marka Neauvia uczciła z rozmachem organizując niezwykłe spotkanie w warszawskim ekskluzywnym hotelu Nobu. 21 czerwca 2022 roku był przede wszystkim okazją do zaprezentowania nowej odsłony kosmeceutyków Neauvia The Advanced Holistic Approach. Cała linia wpisuje się w ogólną idee marki, którą jest holistyczne podejście do skóry i jej procesu starzenia. Spotkanie było także okazją do bliższego poznania oferty marki – wypełniaczy, urządzeń i kosmeceutyków, które dają klientowi możliwość łączenia ze sobą różnych terapii przy kompleksowym spojrzeniu na skórę.
Neauvia The Advanced Holistic Approach
Wydarzeniu przyświecało przede wszystkim zaprezentowanie nowej kolorystycznej odsłony linii The Advanced Holistic Approach, która teraz utrzymana jest w pięknej czerwonej kolorystyce. Warto podkreślić także, że marka dbając o środowisko ograniczyła użycie papieru w opakowaniach, a także pojemniki z produktami wykonane zostały z wysokiej jakości szkła.
„Czerwień to kolor o największej intensywności i najsilniejszym oddziaływaniu na nasz organizm, niesie dużą ilość energii. To kolor miłości , radości, pasji, odwagi, prestiżu, luksusu… To barwa, która najmocniej przyciąga wzrok. W Azji Południowo- Wschodniej kolor uznawany jest za barwę szczęścia…” powiedziała Monika Kucharska (Business Development Manager Neauvia) podczas prezentacji linii.
Uczestnicy spotkania w Nobu mogli poznać nowy produkt, czyli LIP BLiss, będący niezawodnym uzupełnieniem korekty ust, bo pozwala z dbałością zadbać o nie po odbyciu zabiegu. Kosmoceutyk świetnie sprawdzi się także do naszej codziennej pielęgnacji.
Spotkanie poprowadziła dobrze wszystkim znana prezenterka Dorota Gardias. Goście mogli posłuchać także rozmów z ambasadorką marki Neauvia, lekarzem medycyny estetycznej dr Beatą Dethloff oraz Moniką Kucharską Business Development Manager Cosmeceuticals. Na wydarzeniu nie zabrakło Ireneusza Matuszczaka (Dyrektora Generalnego Neauvia Poland), który podzielił się z obecnymi wszystkimi tajnikami dotyczącymi filozofii marki.
O marce Neauvia
Marka Neauvia jest wiodącym producentem wypełniaczy tkankowych, kosmeceutyków oraz urządzeń hi-tech w zakresie medycyny estetycznej, a na rynku obecna jest już od 10 lat (od 2012 roku). Neauvia jest pierwszą marką, która opracowała protokoły, które pozwalają połączyć urządzenia, wypełniacze i moc kosmeceutyków w jedną niezawodną procedurę. Jej działanie zostało potwierdzone badaniami klinicznymi i widocznymi po efektami po zabiegowymi. Marka patrzy na skórę jak na dzieło sztuki, które wymaga uwagi, podejścia ekspertów, a przede wszystkim holistycznego podejścia.
Więcej o marce i informacje o jej produktach znajdziesz na ich stronie internetowej