MODA
Calvin Klein celebruje Pride Month w kampanii This is Love
29.05.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Przy okazji celebracji Pride Month marka Calvin Klein zadebiutowała swoją najnowszą kampanią „This Is Love” ku czci rodzin ze społeczności LGBTQ+.
Zdjęcia wykonane przez Johna Edmondsa przedstawiają zróżnicowaną obsadę liderów społeczności, którzy modelują najnowszą kolekcję CK Pride. Aktor Sasha Lane i Sergio Lane, filmowiec John Waters i aktor Mink Stole, członkowie The Trevor Project, muzyk Snail Mail i inni są stylizowani w odzież CK, która jest określona hasłem „This Is Love”.
Zdjęcia wykonane przez Johna Edmondsa przedstawiają zróżnicowaną obsadę liderów społeczności, którzy modelują najnowszą kolekcję CK Pride. Aktor Sasha Lane i Sergio Lane, filmowiec John Waters i aktor Mink Stole, członkowie The Trevor Project, muzyk Snail Mail i inni są stylizowani w odzież CK, która jest określona hasłem „This Is Love”.
Oprócz odzieży kolekcja obejmuje bieliznę i odzież sportową w kolorach inspirowanych flagą Progress Pride. Czarny to piękno, brązowy to siła, różowy to seks, pomarańczowy to uzdrowienie, żółty to światło słoneczne, jasnobrązowy to harmonia, biały to niebinarność, turkusowy to magia oraz niebieski to spokój. Te odcienie są splecione ze sobą w linii Reimagined Heritage Underwear, aby symbolizować skrzyżowanie seksualności, tożsamości płciowych i cech płciowych.
Kampania podkreśla zaangażowanie CK we wspieranie społeczności queer. W komunikacie prasowym marka informuje, że w tym roku zebrała 400 000 USD, aby wesprzeć organizacje walczące o równość i bezpieczeństwo osób LGBTQ+. Oprócz kampanii „This Is Love” marka będzie kontynuować współpracę z PFLAG National and Transgender Law Center, aby wspierać edukację, integrację i sprawiedliwość LGBTQ+, podczas gdy CK Australia współpracuje z BlaQ Aboriginal Corporation, aby wspierać mieszkańców wysp Aborygenów i Cieśniny Torresa.
Kampania podkreśla zaangażowanie CK we wspieranie społeczności queer. W komunikacie prasowym marka informuje, że w tym roku zebrała 400 000 USD, aby wesprzeć organizacje walczące o równość i bezpieczeństwo osób LGBTQ+. Oprócz kampanii „This Is Love” marka będzie kontynuować współpracę z PFLAG National and Transgender Law Center, aby wspierać edukację, integrację i sprawiedliwość LGBTQ+, podczas gdy CK Australia współpracuje z BlaQ Aboriginal Corporation, aby wspierać mieszkańców wysp Aborygenów i Cieśniny Torresa.