MODA

Off-white debiutuje z kolekcją beauty

15.05.2022 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Off-white debiutuje z kolekcją beauty
Off-White oficjalnie wypuściło swoją debiutancką linię kosmetyków. Jest to wizja stworzona przez Virgila Abloha, tuż przed jego śmiercią.

Marka modowa ogłosiła, że poszerzy swoje portfolio o nową, pozbawioną płci linię kosmetyków o nazwie „PAPERWORK”. Off-White wkracza w świat beauty z czterema zapachami, a później rozszerzy się na produkty do makijażu i lakiery do paznokci. Jak dotąd PAPERWORK to cztery zapachy, sześć kredek i szablonów do pigmentów do twarzy i ciała oraz sześć kolorów lakierów do paznokci. „PAPERWORK” to koncepcja manifestowana przez Abloha jako „kolejne płótno, kolejna powierzchnia ludzkiej ekspresji”.

Dzięki nowej linii marka broni wszystkich ras, płci i grup wiekowych w nowej erze piękna. Każdy z zapachów z kolekcji jest proponowany jako „Rozwiązanie”. We współpracy ze znanymi perfumiarzami, w tym Alexis Dadier, Jerome Epinette i Sidonie Lanceseur, Abloh stworzył cztery różne zapachy. Jeden opisywany jest jako świeży, sportowy, seksowny zapach, charakteryzujący się codziennym zapachem z podtekstami lat 90., podczas gdy inny to mieszanka cytrusów, która wzbudza pewność siebie i energię. Trzeci zapach jest dla klasycznego, konceptualnego romantyka, podczas gdy ostatnia woda perfumowana jest zdefiniowana jako przypomnienie natury.

Kredki pigmentowe do twarzy i ciała zostały zaprojektowane tak, aby były wodoodporne i odporne na rozmazywanie, a jednocześnie można je łatwo usunąć. Kredki pojawiają się w podstawowych odcieniach czerwieni, czerni, brązu, limonki, indygo i glauque. Lakiery do paznokci składają się z sześciu formuł, z których trzy to lakiery matowe, które mają półprzezroczystą fuschia, nieprzezroczysty elektryczny błękit i nieprzezroczystą zieleń wojskową. Kolekcja Off-White PAPERWORK jest dostępna w wybranych sklepach oraz w Internecie.