BIMBARAMA 1. f. (Neologizm) to kolekcja – kapsuła czasu, na którą składają się pamiątki i ikoniczne produkty związane z BIMBA Y LOLA.
W kampanii na sezon SS22, BIMBA Y LOLA przypomina klientkom o beztroskiej zabawie i cieszeniu się chwilą. Marka przenosi nas na fantazyjne wakacje, z których przywieziemy walizkę pełną Bimbarama. Nowa kolekcja jest teatralna, surrealistyczna, zabawna i kreatywna. Feeria jaskrawych barw i ażurowych elementów zachwyca. Tryskająca optymizmem kolekcja łączy kwiatowe wzory z motywami fauny morskiej.
BIMBARAMA TO PANORAMA, SOLARAMA, MELODRAMA I DISCORAMA, czyli zwiedzanie, opalanie, jedzenie lodów i imprezowanie na plaży.
Przepiękna kampania reklamowa przypominająca wesołe pocztówki z wakacji została stworzona przez artystę i reżysera Maxa Siedentopfa. Wykorzystał szklaną kulę jako motyw wspólny. Surrealistyczny obraz wywrócony do góry nogami sprawia, że nic nie jest takie, jak się wydaje, ale wszystko jest dokładnie takie, jakie jest.