Najnowsza kampania marki Rage Age to klasa w najwyższym wydaniu, gdyż w sesji wystąpiły gwiazdy światowego modelingu: Irina Shayk i Jon Kortajarena. Cały jutrzejszy (9 marca) dochód ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej, w celu wsparcia Ukrainy.
Wielki powrót marki Rage Age
Słowem wstępu warto napisać, że choć kolekcja już jest w sprzedaży, to cały dochód z niej 9 marca zostanie w całości przekazany na konto Polskiej Misji Medycznej, zaangażowanej w pomoc na rzecz Ukrainy.
Kolekcja na wiosnę-lato 2022 od Rage Age to powiew świeżości w marce. Linię damskich ubrań charakteryzuje zmysłowy romantyzm, a każdy element garderoby wyróżnia kobiecy detal. Bluzki mają bufiaste rękawy, ażurową fakturę albo wiązanie w talii. Sukienki uszyto z koronki, siateczki lub satyny, ale także z tkanin naturalnych: wiskozowego żakardu czy bawełny z angielskim haftem. Kopertowe mini w landrynkowych odcieniach wykończono falbanami. Topy na ramiączkach spaghetti emanują natomiast glamourem lat 70. XX wieku. Denim Rage Age jest za to prowokujący, a przy tym swobodny. Wszystkie spodnie i szorty podkreślają figurę. Nawet dresy – w intensywnych odcieniach różu i limonki – pozwalają wyeksponować atuty sylwetki. Męskie sylwetki Rage Age są ekskluzywnie streetwearowe i z wyczuciem łączą klasykę i mocne detale. W kolekcji znajdziemy marynarki, dopasowane spodnie, koszule w delikatny deseń, oraz basici.
W roli modeli przed obiektywem Rémiego Lamandé’a staneły ikony branży czyli Irina Shayk i Jon Kortajarena
Kolekcję odświeżonej marki Rage Age można już kupić na Modivo.pl
Zdjęcia: Rémi Lamandé; Stylistka: Ewelina Gralak; Makijaż: Wilson; Fryzury: Michał Bielecki; Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC