MODA

Marka New Balance rusza z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”. Jaki jest Twój?

16.02.2022 Fashion Post

Marka New Balance rusza z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”. Jaki jest Twój?

Marka New Balance wystartował z błyskotliwą kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie. Tak naprawdę każdy z nas jest biegaczem! 

Każdy biegacz ma swój powód

Najnowsza kampania New Balance pokazuje, że profile biegaczy są różne, ale każdy z nich jest równie cudowny. Niezależnie od tego, czy truchta od niedawna dla przyjemności, trenuje do kolejnego maratonu, czy tylko pędzi spóźniony do pracy albo goni psa na spacerze. Marka New Balance czci każdego z nich. 

W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczący biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód żeby biegać. Jakikolwiek by on nie był, doceniamy go i rozumiemy, zapraszając jednocześnie do naszej społeczności.  tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance.

Marka przybliża historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel zamiast wyprowadzać psa biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek. Na stronie KażdyBiegacz New Balance zachęca też do odkrycia w sobie wewnętrznego biegacza i podzielenie się powodem, dla którego nogi zaczynają szybciej pracować. Dowiedz się, którym biegaczem TY jesteś!