Cher jest gwiazdą wiosennej kampanii Ugg 2022, zatytułowanej „Feel __”. Jest to seria, w której pojawiają się „ikony kultury i orędownicy zmian, którzy inspirują pokolenia, promują indywidualność i wywołują emocje.
Cher pojawia się w kampanii w klasycznych mini butach i kokieteryjnych czarnych kapciach Ugg. Połączyła je ze swoimi wielokolorowymi ubraniami. Kampania została sfotografowana przez Neila Favilę i wyreżyserowana przez Michaela Bartha w domu artystki w Malibu. Piosenkarka pojawiła się także w kilku promujących video, na których medytuje i wędruje po swoim domu w stylu Ugg.
„To, jak„ się czujesz, jest najbardziej autentyczną częścią ciebie, jako istoty ludzkiej”, powiedziała Cher w oświadczeniu na temat kampanii. „Wybrałam bycie artystką. W tym wszystkim najtrudniejszą częścią jest sukces i porażka przed oczyma całego świata”, dodaje.
Cher to gwiazda, która pojawiła się w najnowszej serii kampanii „Feel __” Ugg. Wcześniej mogliśmy podziwiać takie ikony jak dziennikarz modowy André Leon Talley, supermodelka Iman, legenda NBA Kareem Abdul-Jabbar i wielu innych.
„Bycie ikoną oznacza posiadanie wolności i odwagi do odkrywania własnej podróży i indywidualności”, powiedziała Lindsey Dicola Dashoff, starszy dyrektor ds. komunikacji marki i public relations Ugg. „Cher jest znana na całym świecie za śmiały i nieskazitelny sposób, w jaki prowadzi swoje życie, z czym Ugg zawsze się kojarzył”, dodaje.