“LOVE, ALWAYS”, najnowsza kampania od marki BIMBA Y LOLA wprowadza w świąteczny nastrój! Dzięki niej możemy celebrować przyjaźń, muzykę, taniec, przyjemność i wolność. Całą kolekcje możemy na żywo zobaczyć w sklepach stacjonarnych w Warszawie, które już są otwarte!
BIMBA Y LOLA – LOVE, ALWAYS
Kampania „LOVE, ALWAYS” przedstawia jeden z kluczowych elementów nadchodzącego roku: torbę z logo Chimo. Torebka jest dostępna w szerokiej gamie kolorów, takich jak fioletowy, czarny czy biały, a także w odważnych nadrukach w kolorze jaskrawej zieleni i pomarańczy. Wykonana z materiałów takich jak skóra i tkanina laminowana, w rozmiarach od małych do dużych, torba Chimo zawiera również zabawne ujęcie logo: metaliczny element w kontrastujących kolorach. Wolność i zabawa. Świeżość i witalność. Kampania odzwierciedla postawę BIMBA Y LOLA oraz podstawowe wartości marki: jesteśmy kreatywnym kolektywem szerzącym sztukę i kulturę poprzez modę. I miłość. Miłość, zawsze.
LOVE, ALWAYS – kampania
Główną bohaterką video jest międzynarodowa gwiazda Nathy Peluso – piosenkarka, autorka tekstów i performerka oraz tancerka, która miesza wpływy od jazzu, przez hip-hop, po neo soul i salsę. Za reżyserię i choreografię odpowiada (LA)HORDE – kolektyw kreatywny założony przez Marine Brutti, Jonathana Debrouwer i Arthura Harel – oraz szanowany operator André Chemetoff. Tuż przed samym końcem świątecznej kolacji z rodziną, bohaterka zuchwale wymyka się ze swojego domu, aby spotkać się z grupą przyjaciół czekających na nią przed domem. Pragną wspólnie cieszyć się nocą przepełnioną radością, światłem i fajerwerkami w rytmie kultowego przeboju lat 90tych “Rhythm is a Dancer” grupy muzycznej Snap!. To spotkanie różnych ludzi zjednoczonych w miłości i wzajemnym szacunku, któremu towarzysz muzyka, ruch i celebracja chwili.