MODA

Eksperymentalna kampania Burberry

31.10.2021 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Eksperymentalna kampania Burberry
Nowa kampania reklamowa Burberry o nazwie Open Spaces to celebracja ducha wolności oraz odrodzenia się po lockdownie i pandemii.
 
Oprócz klimatycznych zdjęć brytyjski dom mody zaprezentował krótki film – kampanię reklamową. Wystąpili w niej ulubieńcy Riccardo Tisci, a mianowicie Irina Shayk, Nic Minwoo, Miles Gardner oraz Niclas Baker. Modele i modelki biegną przez pola pszenicy, by nagle unieść się w powietrze i lecieć nad klifami w Dover. To już drugi raz, kiedy dyrektor kreatywny Burberry podjął współpracę z Megaforce, kolektywem francuskich filmowców. 

Zgodnie ze swoim dziedzictwem, kampania reklamowa zwraca uwagę na lekką gabardynę – tkaninę wynalezioną przez Thomasa Burberry w 1879 roku. Zostały z niej uszyte między innymi puchowe kurtki, które możemy zobaczyć w filmie. Pomiędzy snopem pszenicy, złotym oświetleniem i charakterystycznymi dla marki trenczami, kadry to oda do przeszłości Burberry.