Head&Shoulders to w zasadzie synonim szamponu przeciwłupieżowego. Na polskim rynku marka zadebiutowała na początku lat 90., a jej reklamy z tamtego okresu wielu z was może pamiętać do dziś.
Obecnie oferta H&S składa się nie tylko z klasycznych kosmetyków pielęgnujących skórę głowy, ale całej kolekcji wielozadaniowych produktów dostosowanych do rodzaju włosów i oczekiwanych efektów. Powodem, dla którego możecie rozważyć przestawienie szamponu przeciwłupieżowego z łazienkowego „kąta wstydu” na reprezentacyjną półkę, mogą być nowości z limitowanej linii Head&Shoulders w butelkach zdobionych ilustracjami w stylu rysunków żurnalowych. Nowe produkty nie tylko ładnie wyglądają, ale też przenoszą pielęgnację skóry głowy na wyższy poziom – trzy gamy (Przeciw Wypadaniu Włosów, Większa Puszystość oraz Włosy Gęste i Mocne) obejmują szampony, wersje 2w1 i… odżywki przeciwłupieżowe. Jak same nazwy linii wskazują, kosmetyki Head&Shoulders mają na celu znacznie więcej niż wyeliminowanie łupieżu: uodparniają włosy na uszkodzenia, dodają im objętości lub wzmacniają je. Może czas przestać traktować dolegliwości skóry głowy jako temat tabu?