Dwa giganty – modowy i muzyczny – połączyły się, by stworzyć wyjątkowy projekt. W Print Barach Levi'sa pojawiła się mozliwość spersonalizowania swojego ubioru, wybierając grafiki stowrzone przez Jamiego Hewletta, współtwórcę Gorillaz. Projekty te skupiają się na ikonicznych postaciach zespołu, które można dowolnie modyfikować – zmieniać im kolor, wzór czy motyw.
„Marka Levi’s zawsze stanowiła część kultury muzycznej” – mówi Jonatan Cheung, Levi’s® SVP Design. „Przy doborze partnerów do współpracy zwracamy uwagę na to, czy mamy wspólnych fanów. W ten sposób współpraca staje się autentyczna. Jesteśmy fanami Gorillaz, a oni marki Levi’s.”
Kolekcja obejmuje obrazy z całej kariery Gorillaz. Projekty można dowolnie skalować i w ciągu kilku minut nadrukować na bluzach, t-shirtach i torbach. Możliwość skorzystania z efektów tej współpracy będzie trwać przez dwa miesiące w punktach Levi's Print Bar.