MODA

Zalando w nowej kamapnii stawia na indywidualizm

26.02.2019 Marta Roszewska

Zalando w nowej kamapnii stawia na indywidualizm
Fot. materiały prasowe

„Zbyt pochopni. Trochę niezdecydowani. Zbyt przezorni. No i co?” – głosi dość zaczepna kampania Zalando, namawiając nas tym samym do odważnego i bezkompromisowego wyrażania siebie. Co sezon Zalando skupia się głównie na potrzebach klientów, dlatego twórcy kampanii kładą mocny nacisk na dosadny przekaz założeń marki. 

 

 Spontaniczność – to słowo najtrafniej oddaje charakter reklamy telewizyjnej w reżyserii Jana Gleie. Kamera rejestruje chwile z codzienności prawdziwych ludzi. Bohaterowie spotu reklamowego kręceni są w codziennych sytuacjach, na przykład podczas podróży komunikacją miejską, na ulicy lub po prostu w mieszkaniu. Obrazy w dynamiczny i radosny sposób przedstawiają różnych ludzi, ich różne osobowości i różne style – od sportowego, przez nowoczesną klasykę do awangardy. Każda stylizacja to propozycje kilku międzynarodowych marek dostępnych w Zalando. – czytamy w informacji prasowej.

W galerii znajdziecie zdjęcia z kampanii, którą emitowana jest w telewizji, radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych!