Świąteczna atmosfera kojarzy się tradycyjnie z gorączkowymi poszukiwaniami prezentów dla bliskich, idealnej choinki, czasem spędzonym w zatłoczonych sklepach, harmidrem i czasem wypełnionym przyjmowaniem gości. Czy ktokolwiek z nas łączy Święta z odpoczynkiem? Coraz więcej z nas pragnie uciec w ten gorący czas na wyczekiwany urlop, po przygodę lub by spędzić ten czas, tak jak lubi najbardziej.
Kampania S'portofino: Zimowe lenistwo
I kiedy większość z nas zaczyna wczuwać się w klimat słuchając świątecznych przebojów i szuka kreacji na wigilijną kolację, inni rezerwują wyjazd na narty w Alpach lub wypad za miasto. Dla tych szukających alternetywy dla domowego relaksu, marka S’portofino w nowej kampanii na przekór przywołuje wizję świątecznego lenistwa i pozostawienia wszystkiego za sobą. Nowa kampania nosi tytuł „Find your moment” i jest podzielona na rozdziały, kolejne będą publikowane cyklicznie. Pierwszy z nich – „Driving to” to historia, która swój początek ma w tęsknocie za podróżą w nieznane, za leniwym dniem, w którym nic nie musisz, przede wszystkim patrzeć na zegarek. Twoje życie jest podróżą, której kierunek zależy tylko od ciebie.
video: Agnieszka Hinc
S'portofino: DNA marki
S’portofino to multibrand odzieżowy działający w segmencie premium, który w swoim DNA ma przede wszystkim sportową, swobodną elegancję, który w świetnym stylu łączy trendy i sportowy sznyt. To ubrania, które zmuszają do tego, by wyjść z domu (albo choćby ze swojej strefy komfortu) i poczuć smak aktywnego spędzania czasu.