W kulturze Japonii Księżyc zajmuje szczególne miejsce. Tsukimi to stara tradycja podziwiania srebrnego globu podczas jesiennej pełni. Japończycy wsłuchują się w rytm przyrody, szanują jej zmienność i starają się żyć zgodnie z jej rytmem. Idea ta bliska jest projektantkom marki Umiar, dlatego w nowej linii o nazwie MUUN oprócz motywu księżyca pojawiły się inne akcenty japońskie – wachlarze i orientalne wzory. Nowa kolekcja polskiej marki Umiar została ona wzbogacona o kamień księżycowy i kryształ górski, przez co jest nie tylko piękna, ale posiada także magiczne właściwości – dodaje energii i siły.
– Zawsze szukamy inspiracji w naturze i sztuce. Tym razem główną inspiracją był Księżyc oraz fotografie japońskiego fotografa Kikuji Kawada z serii „The Last Cosmology" – mówią Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska, projektantki marki Umiar.
Młotkowane srebro oraz wzory nakrapiane srebrnymi granulkami przypominają kratery widoczne na powierzchni Księżyca. W kolekcji znalazły się rozpoznawalne już dla marki koła, ale tym razem uzupełnione o motywy faktur i ornamentów. Ponadto nowa linia zawiera odświeżone odsłony kolczyków, naszyjników, bransoletek czy pierścionków.
Inspiracja kosmosem skłoniła Umiar do rozszerzenia dotychczasowego wachlarza materiałów. Projektantki sięgnęły po kamień księżycowy i kryształ górski. Ten pierwszy zachwyca kolorem, grą barw, transparentnością i lunarnym blaskiem. Jego magiczne właściwości wzmacniają żeńską energię i pomagają zachować wewnętrzną równowagę.
– Doceniłyśmy też czystość wyrazu kryształu górskiego, który dodatkowo wzmacnia wiarę we własne możliwości i rodzi optymizm. Wierzymy, że biżuteria z tymi dwoma niezwykłymi minerałami doda naszym klientkom energii i siły – mówią Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska.
Nowa kampania bazuje na zdjęciach w dwóch odsłonach: dziennej – nawiązującej do japońskich wnętrz washitsu – oraz nocnej – pełnej księżycowego blasku.