Słoneczne Los Angeles, kreatywne młode dusze i łączący je w jedną całość but – One Star Dark Star. Do najnowszej kampanii Converse zaprosił artystów młodego pokolenia z całego świata, by wspólnie stworzyć projekt łączący ich indywidualne podejście do życia. Pośród nich znalazła się dwójka Polaków – Hieniek i Helenamarria. Hien na co dzień zajmuje się fotografią, choć równie robrze czuje się po drugiej stronie obiektywu. Jest szansa, że kojarzycie go ze sceny tanecznej, gdyż od 4 lat trenuje b-boying. Nieważne czym się zajmuje – zawsze robi to zgodnie z własnym wyczuciem stylu.
Helenamarria to prawdziwa królowa stylu vinatge. Poza modą pasjonuje się roślinami. Jej Instagram to prawdziwa kopalnia inspiracji dla osób poszukujących pomysłów na wyjątkowe stylizacje, make-up czy pomysłu na ciekawe zdjęcia.
„Antiheroes” to bohaterowie kampanii Converse, pośród których znaleźli się także członkowie międzynarodowej społeczności Converse X. Marka od początku stawia na oryginalność, bezkompromisowe działania oraz ludzi z pasją do mody, sztuki i muzyki. Zobaczcie energetyczną serię zdjęć, który ekipa wykonała podczas pobytu w LA.
One Stary z serii Dark Star, inspirowane są deskorolkowymi ekipami z lat 90, które za pomocą markera przemalowywały białą gwiazdę na ciemny kolor. Od 1994 roku to właśnie ta gwiazda jest kluczowym punktem każdego buta Converse'a. Model ten dostępny jest w czterech wyrazistych kolorach, będących sezonową wersją pierwowzoru One Star.
Kolekcja Dark Star jest dostępna we wszystkich salonach Converse w całej Polsce, a także w wybranych sklepach partnerskich.