STYL ŻYCIA
Marka KROSNO Glass spotkała się z influencerami, by celebrować piękno szkła!
24.07.2018 Antonina Rafałowska
Wczoraj w warszawskim showroomie KROSNO Glass odbyło się spotkanie formy z influencerami. Przyjemnej atmosferze towarzyszyło oczywiście piękno szkła i nieoczywistość jego faktury.
Całe wydarzenie zostało zorganizowane w celu podkreślenia idei marki, która przyświeca im od początku powstania – istota relacji międzyludzkich. Ich produkty mają wspierać właśnie te relacje.
Wieczór poprowadziła Agnieszka Cegielska, której ciepły głos tworzył niepowtarzalną atmosferę i idealne tło dla produktów KROSNO. Swoboda spotkania idealnie oddawała charakter nowych produktów marki, w których podawane były przystawki. Oko gości przez cały wieczór cieszyła magia szkła i odbijające się w nim światło. Marka pokazała swoją dojrzałość, funkcjonalność i dokładność wykonania.
Zwieńczeniem wieczoru była opowieść o fotografii szkła, którą zainteresowanym opowiedział Jakub Hajduk. Słuchacze od razu mogli zaczerpnięte nauki przenieść w życie, fotografując szklane przedmioty i publikując swoje prace na Instagramie pod hasztagiem #krosnoglass. Organizatorem spotkania była agencja Fastline Advertising.