MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”
19.01.2018 Redakcja Fashion Magazine
Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.
Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!