Marką Nyden będzie zarządzał Oscar Olsson, który z grupą H&M współpracuje już od 2013 roku. Jednak dotychczas zajmował się on przede wszystkim śledzeniem rynku, wykorzystując przy tym socjologię oraz filozofię, aby przewidzieć jak za kilka lat zmieni się moda oraz jak ludzie będą ją kupować. Jednym z produktów jego przedsięwzięcia jest właśnie marka Nyden, której nazwa również nie jest przypadkowa. Łączy ona w sobie dwa, szwedzkie słowa, oznaczające „nowe” oraz „coś”, a jej głównym odbiorcą będą tak zwani „netokraci”, czyli osoby, dla których najbardziej liczy się autentyczność oraz indywidualizm.
Nyden, w przeciwieństwie do wielu marek dla millenialsów nie ma na celu ślepego podążania za trendami. Marka będzie opierała się na nieregularnych „dropach” z ograniczoną liczbą produktów. Podobnie będzie z cenami, które będą się wahały w zależności od konkretnej rzeczy. Debiut nowej marki jest planowany na początek 2018 roku. Jesteśmy ciekawi!