T-shirt Gucci
Chyba wszyscy pamiętacie ten moment, kiedy na Instagramie co druga blogerka, influencerka i celebrytka miała na sobie t-shirt Gucci za jedyne 2000 zł. My powiemy, że pomimo naszej miłości do Alessandro Michele, jesteśmy zdania, że co za dużo, to niezdrowo.
Logomania
T-shirt Gucci to był dopiero początek. Moda na logomanię w 2017 wróciła z przytupem, a ulica zakochała się w ubraniach z symbolami Kappy, Champion, Reeboka, FILA z Balenciagą na czele.
Puchowe kurtki
Jeszcze jakiś czas temu nie byliśmy przekonani do tego czy puchowe kurtki przyjmą się w świecie mody. Jak się okazało nie tylko się przyjęły, ale dzięki Balenciadze, moda i gwiazdy street style'u wręcz je pokochały. A my mamy wrażenie, że jeszcze trochę z nami zostaną, więc jeśli macie takie w szafie, to jeszcze nie jest moment, aby się z nimi rozstawać.
”Brzydkie” sneakersy
Chociaż zwykle wolimy pisać o ładnym obuwiu, nie możemy zignorować jednego z najsilniejszych trendów minionego roku, jakim były wszelkiego rodzaju "brzydkie" sneakersy. I mówiąc brzydkie, naprawdę mamy to na myśli. Triple S-kicks od Balenciagi, "Sofiane" Acne czy niemal cokolwiek od Vetements to prawdziwe marzenie każdego taty rodem z głębokich lat 90.
Nerki
Kiedyś znienawidzone, dzisiaj jedne z najmodniejszych akcesoriów. Dzięki projektom Supreme i Louis Vuitton, Gucci czy Balenciagi, nerki przestały być wspomnieniem z lat dziecinnych, a stały się nieodłącznym dodatkiem stylizacji Kendall Jenner, Beyonce czy Sofii Richie.
Millenial pink
Gdybyśmy mieli opisać 2017 rok jednym kolorem, bez wątpienia byłby to millenijny róż. Ten cukierkowy odcień zdominował nasze życie począwszy od ubrań, przez dodatki, akcesoria, a nawet wnętrza.