Nie mamy do czynienia z nową marką – gdańska firma Bikor Makeup istnieje od ponad 20 lat, ale to w zeszłym roku miała miejsce premiera nowej linii produktów do makijażu, które mogą sporo namieszać na rynku. Pierwsze, na co zwróciliśmy uwagę, to opakowania – już same kartoniki przykuwają wzrok bardzo dobrym, niespotykanym designem, który spokojnie mógłby zrobić karierę na Tumblrze.
Nie inaczej jest z samymi kompaktami, które kryją pudry, rozświetlacze, róże i cienie do powiek. Minimalistyczne, matowe, kwadratowe pudełeczka, przyozdobione przypominającym piramidę logotypem, są wyposażone w duże lusterka i wyglądają naprawdę dobrze. Skąd nawiązanie do egipskiego grobowca? Sztandarowym produktem Bikor od lat jest „ziemia egipska”, a logotyp może być odniesieniem do tego kultowego w latach 90. produktu (który ostatnio wraca do łask). Wróćmy jednak do nowości – wszystkie kosmetyki produkowane są we Włoszech i wyróżniają się właściwościami pielęgnacyjnymi. Produkty, których formuły wzbogacone są między innymi kwasem hialorunowym, witaminami A i E, lecytyną, olejem jojoba i masłem karite, nie tylko świetnie spełniają swoje funkcje, ale też super pachną. Totalnie zachęcamy was do przetestowania ich na własnej skórze – my jesteśmy pod dużym wrażeniem.