MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
DSQUARED2 włącza się do walki z hejtem w sieci
21.09.2017 Michalina Murawska
Dean i Dan Caten, założyciele i projektanci marki DSQUARED2, zaprezentowali swoją kapsułową kolekcję powstałą we współpracy z ruchem Be Cool Be Nice, który walczy z nienawiścią w Internecie. Część wpływów ze sprzedaży produktów zostanie przekazana na organizację, która inwestuje w psychologów oraz warsztaty tłumaczące do czego prowadzi gnębienie i wyśmiewanie się z innych.
W skład kolekcji (jej fragment możecie obejrzeć w naszej powyższej galerii) wchodzą m.in. jeansy, czapki, koszulki, bluzy, sneakersy czy sandałki na obcasie. Całość utrzymana jest głównie w kontrastowej bieli i czerni, a jedynym printem jest właśnie przekaz całej kampanii: be cool, be nice.
Pamiętajcie, że przemoc psychiczna i słowna w sieci jest czymś niezwykle groźnym i niszczącym dla osoby prześladowanej. Zwracajcie uwagę osobom gnębiącym lub zgłaszajcie nienawiść – na policji lub poprzez HejtStop. Nie pozwólmy wygrać nienawiści!