MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!
02.09.2017 Michalina Murawska
Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że kobiety dzielą się na dwa „obozy” – niepoprawne wyznawczynie kultu butów i fanki torebek, które najcenniejsze okazy kolekcjonują latami, a pękająca w szwach szafa w jakikolwiek sposób nie powstrzymuje ich przed nabywaniem kolejnych modeli. Nie będzie także przesadą, jeśli zauważymy, że to Włosi są od wielu lat liderami rynku skórzanych akcesoriów przenosząc swoje doświadczenie na wysokiej jakości, ponadczasowe produkty. Jeśli bliżej wam właśnie do miłośniczek torebek i doskonale zdajecie sobie sprawę z przewagi, jaką marki z półwyspu Apenińskiego mają w tej kwestii nad pozostałymi, mamy dobrą wiadomość: lada dzień swoją ofertę wprowadzi do Polski CARPISA – włoski producent walizek, torebek i akcesoriów.
Włoska marka swój pierwszy sklep w naszym kraju otworzy już pojutrze, 4 września w Galerii Wileńskiej w Warszawie. To jednak tylko początek – do końca roku powstaną bowiem trzy kolejne, w warszawskiej Galerii Mokotów i Arkadii oraz w Centrum Handlowym Vroclavia.
Oferta włoskiej marki powinna zainteresować was z kilku powodów. To nie tylko wysokiej jakości i atrakcyjne cenowo walizki i torebki, ale przede wszystkim ponad 16-letnie doświadczenie i wiedza w projektowaniu modeli z jednej strony ponadczasowych i uniwersalnych, a z drugiej dostosowanych do różnorodności kobiecych stylów życia, globalnych tendencji i okazji. Nic dziwnego, że CARPISA posiada 600 sklepów na całym świecie, a do grona jej fanek należy chociażby Penelope Cruz, która jako ambasadorka marki już po raz czwarty stworzyła dla niej kapsułową kolekcję we współpracy ze swoją młodszą siostrą, Monicą.
W każdej kampanii CAPRISY, to nie tylko torebka, ale przede wszystkim kobieta jest gwiazdą absolutną. Idąc tym tropem, marka wraz z każdym sezonem jak najlepiej stara się sprostać jej zróżnicowanym i nieustająco zmieniającym się oczekiwaniom, ale przede wszystkim angażuje się w istotne kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. Tak jest też w przypadku kampanii na jesień-zimę 2017, której towarzyszy globalna akcja społeczna „Moje Ciało, Moje Prawa” wspierająca projekt Amnesty International.
Jeśli jesteście ciekawe, jak projekty marki prezentują się „na żywo”, już teraz zapraszamy was do pierwszego butiku w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Pamiętajcie: otwarcie już w ten poniedziałek!