MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Zachwycająca Natalia Siódmiak w jesiennej kampanii Patrizii Aryton

21.07.2017 Michalina Murawska

Zachwycająca Natalia Siódmiak w jesiennej kampanii Patrizii Aryton

Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad to cztery propozycje marki Patrizia Aryton na nadchodzącą jesień. Różnią je inne inspiracje, a z kolei łączy zmysłowa kobiecość widoczna we wszystkich projektach, które zaprezentowała Natalia Siódmiak w obiektywie Magdaleny Łuniewskiej. Modern Retro to nowa wersja postmodernizmu, którą wyróżniają minimalistyczne fasony, ostre cięcia oraz blokowe połączenia kolorystyczne. Jako jedno z głównych źródeł inspiracji posłużył tutaj film Jima Jarmusha „Limits of control”, a w szczególności sceny przedstawiające monumentalną architekturę, w tym wieżowiec Torres Blancas w Madrycie.

Produkcja Jarmusha wpłynęła również na kształt linii Twisted Classics, czyli reinterpretację kultowego stylu lat 60., gdzie za inspirację stylizacji posłużyła garderoba Jackie O’Kennedy. W tej linii dominują strukturalne konstrukcje oraz dwie bazy kolorystyczne. Złocisty, ciepły beż pojawił się w towarzystwie delikatnego błękitu, a szarość wzbogaciła klasyczna czerń.

Outdoor Chic to jak sama nazwa wskazuje, esencja nonszalancji. Miękkie dzianiny w ciepłych kolorach stworzyły nowoczesne formy, które z pewnością przemówią do niejednej fashionistki. Ostatnia linia, czyli Urban Nomad to coś dla wszystkich fanek lat 70. Etniczne elementy zostały tu przełamane przez czyste cięcia i wyrafinowane detale.

Lubimy!