MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Najnowsze trendy w biżuterii YES na Dzień Mamy
24.05.2017 Paulina Kosim
Dla fanek minimalizmu
Biżuteryjny minimalizm to jeden z tych trendów, który nie słabnie od lat. Proste naszyjniki, delikatne bransoletki i kolczyki pasują niemal do wszystkiego (i każdego). Co sezon podziwiamy piękne dodatki od Celine oraz wzdychamy do akcesoriów na pokazach The Row i niezmiennie stawiamy na ponadczasową, minimalistyczną biżuterię.A każdej mamie, która oszczędnie podchodzi do tematu biżuterii, z pewnością przypadną do gustu delikatne bransoletki ozdobione kryształami Swarovski.
Dla romantyczek
Chyba nic tak nie mówi „kocham Cię” jak symbol serduszka, dlatego biżuteria z takim wzorem jest wprost idealna dla każdej mamy. Delikatne serduszko pięknie prezentuje się w towarzystwie klasycznej, białej koszuli albo wiosennej sukienki. W tym sezonie taką biżuterię mogliśmy podziwiać między innymi na wybiegu Chloe, gdzie wisiorki z serduszkami były jednymi z nielicznych dodatków, które miały na sobie modelki.
Dla futurystek
Futuryzm to jeden z silniejszych trendów w tym sezonie. Kosmiczne kreacje mogliśmy podziwiać między innymi na pokazach Chanel, srebrne akcenty pojawiły się również u Michaela Korsa czy Prabala Gurunga, dlatego kwestią czasu było, zanim ten trend opanuje również biżuterię. Pole manewru jest w tym przypadku naprawdę spore. Futurystyczną biżuterię możemy w końcu interpretować na różne sposoby. W wersji dla mam, najlepiej jest trzymać się jednak tych mniej ekscentrycznych projektów, w na przykład intrygujących, geometrycznych kolczyków albo naszyjnika z nietuzinkową zawieszką.
Dla wielbicielek dużych kolczyków
Wyraziste kolczyki to hit tego sezonu. Im większe oraz bardziej charakterystyczne, tym lepiej. Na uszach modelek podziwialiśmy wielkie koła oraz graficzne wzory, które z każdej stylizacji, nawet tej najprostszej, uczynią look prosto z wybiegu największych projektantów. Duże kolczyki pojawiły się bowiem u Michaela Korsa, Marca Jacobsa czy Balenciagi. To zdecydowanie propozycja dla mam, które są odważne i nie boją się modowego ryzyka na co dzień.
Partnerem publikacji jest marka YES.