MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Maffashion twarzą globalnej kampanii GUESS

16.05.2017 Michalina Murawska

Maffashion twarzą globalnej kampanii GUESS

O tym, że Julia Kuczyńska bierze udział w nowym projekcie GUESS wiedzieliśmy już od jakiegoś czasu – blogerka sama pochwaliła się relacją zza kulis zorganizowanej w Mediolanie sesji już prawie dwa miesiące temu, pojechała także z amerykańską marką na Coachellę. Bardziej wnikliwi mogli się więc nieśmiało domyślać, że motywem przewodnim tej współpracy zostanę festiwale, jednak jej szczegóły, ani tym bardziej rozmach nie były jeszcze znane.

Teraz jednak wiemy już na pewno, że Maffashion została wraz z czterema innymi europejskimi blogerkami zaangażowana do globalnej, festiwalowej kampanii marki, która ruszyła na jej wszystkich oficjalnych profilach społecznościowych oraz na You Tubie. To wielkie wyróżnienie dla Julii Kuczyńskiej, która użyczyła swojego wizerunku tak gigantycznemu brandowi.

Cały projekt obudowany jest rzecz jasna wokół festiwali i promowania najnowszej kolekcji zaprojektowanej z myślą o letnich, muzycznych imprezach. Blogerki nie tylko wystąpiły w sesji zdjęciowej i materiale video – na stronie GUESS znajdziemy także zbiór wyselekcjonowanych przez nie festiwalowych ubrań i dodatków, które najbardziej odpowiadają ich stylowi.

Gratulujemy!