MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Joanna Horodyńska po raz trzeci projektuje dla marki SI-MI
12.04.2017 Michalina Murawska
Poprzednie dwie kolekcje zaprojektowane przez Joannę Horodyńską dla SI-MI okazały się sprzedażowym hitem. Marka zachęcona tymi sukcesami idzie za ciosem i prezentuje nam najnowszą kolekcję wiosna-lato 2017. Polska trendsetterka postanowiła zmierzyć się z ultra kobiecym tematem i jednocześnie najgorętszym hitem tego sezonu, czyli falbanami. Linia ubrań „Lullaby” jest jednocześnie asymetryczna, przeskalowana i mocno osadzona w latach 80. Falbany występują wszędzie – na bluzkach, spodniach, sukienkach oraz spódnicach.
Joanna Horodyńska dla SI-MI – jesień-zima 2016
„Kicz jest dla mnie prawdziwie stylowy:, opowiada Joanna. Lubię mierzyć się z tematami, które zazwyczaj omijałam w swoim stylu. Tym razem właśnie chodzi o falbanę. Właściwie to nigdy specjalnie jej nie lubiłam. Nie traktuje falbany romantycznie, ani zbyt tanecznie. Oczywiste i łatwe do odgadnięcia koncepcje nigdy mnie nie interesują. Chciałam, żeby była oryginalna, seksowna, a nawet momentami perwersyjnie wyeksponowana, a to za sprawą lateksowego, gorsetowego pasa” – tak swoje inspiracje opisuje Joanna.
Ponieważ jest to kolekcja na wiosnę-lato, kolorystyka wszystkich jej elementów osadzona jest w dziewczęcych pastelach, a dokładnie chłodnych błękitach oraz różach. Nie zabrakło seksownych metalicznych sukienek oraz lateksu, z którego uszyto spodnie oraz płaszcz, a także sznurowany gorset. Klasyka przejawia się w formie beżowego trencza, białej bluzki oraz spodni w delikatne prążki. Ta silna dawka trendów nie jest jednak przytłaczająca, a każda klientka z powodzeniem może wybierać swoje ulubione.
Exclusive: SI-MI i Joanna Horodyńska – nowa kolekcja
Sesję stylizowała oczywiście sama Joanna, która wykonanie makijażu i fryzur powierzyła dobrze sprawdzonej ekipie. Makijaż w jasnych kolorach zrobiła Beata Milczarek, a na dwukolorowe włosy zdecydowała się Sylwia Habdas. Czy ich kreacja oznacza powrót farbowania włosów w dwóch skrajnych kolorach? Wszak Joanna jest w stanie wypromować każdy look, nawet taki, który kiedyś uchodził za najbardziej niestosowny i kiczowaty.
My już zaglądamy na stronę marki, aby zrobić zakupy. A wy co wybieracie?