MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Amerykanka szukająca „polskiego chłopaka” to nie miłosna historia, a… nowa kampania polskiej marki!

22.03.2017 Michalina Murawska

Amerykanka szukająca „polskiego chłopaka” to nie miłosna historia, a… nowa kampania polskiej marki!

Kiedy w sieci pojawił się filmik, na którym śliczna Amerykanka prosi o pomoc w znalezieniu Wojtka – polskiego chłopaka, który skradł jej serce podczas pobytu w Warszawie, byliśmy wprost oczarowani (zarówno samą historią, jak i sposobem, w jaki dziewczyna postanowiła poszukać swojej miłości) i robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby romantyczna wiadomość ostatecznie dotarła do samego zainteresowanego. Lajkowaliśmy, udostępnialiśmy, niektórzy uronili nawet łzę wzruszenia i odzyskali wiarę w prawdziwą miłość, dla której nawet Atlantyk nie jest żadną przeszkodą. Tym bardziej więc nie kryliśmy naszego rozczarowania, kiedy dowiedzieliśmy się, że całość jest jedynie bardzo sprytnie przemyślaną kampanią marki Reserved.

Tak, dobrze czytacie: Dee Deee.002 wcale nie szuka „przystojnego Wojtka w cool kurtce i dżinsach”, a jest jedynie bohaterką kampanii o dość tajemniczej póki co nazwie #POLSKICHŁOPAK. Mimo że Reserved opublikowała na You Tubie kulisy powstawania nowego projektu i zapowiada dalszy ciąg całej akcji, nie wiemy tak naprawdę, co będzie w niej promowane. Czy to nowa kolekcja dla facetów? A może linia unisex?

Oczywiście jesteśmy rozczarowani i znowu zadajemy sobie pytanie „gdzie jest miłość”, ale jednocześnie podziwiamy ekipę Reserved za tak oryginalny pomysł i jego sprawną realizację. Brawo!