Marka WEAVE na polskim rynku pojawiła się stosunkowo niedawno, ponieważ w zeszłym roku, ale już zdążyła zrobić niemałe zamieszanie. Spójna wizja, ciekawe podejście do mody oraz niezwykła dbałość o każdy szczegół nie umknęła uwadze rodzimym fankom, które z zaciekawieniem obserwują rozwój marki. WEAVE kieruje swoje projekty do klientek, które są świadome swojej kobiecości i nie boją się bawić modą. To ubrania, które łączą wysokiej jakości materiały i bardzo dobre wykonanie z równie atrakcyjną ceną. Jek kolekcje nie tylko spełniają te warunki, ale dzięki wyjątkowemu podejściu do rzemiosła zdecydowanie wyróżniają się na tle pozostałych marek.
W sezonie wiosna-lato 2017 WEAVE stawia na połączenie współczesności oraz klimatu starych czasów, które są jednym z nieodłącznych elementów wizerunku marki. Te kontrasty doskonale widać na zdjęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej, na których modelka, Vitalina z Neva Models, pozuje na tle podniszczonych płócien, drewnianych płaskorzeźb oraz starych mebli. Romantyczne, koronkowe sukienki, garnitury z plisowaniami oraz powtarzające się hafty idealnie wpasowały się w tę scenerię.
Ta kampania to kolejny dowód na to, że WEAVE konsekwetnie buduje pozycję na polskim rynku, a my czekamy co jeszcze pokaże!
Przeczytajcie także
Elegancja dla wymagających: marka Weave podbija polski rynek mody