STYL ŻYCIA

5 powodów dla których warto wpaść w tym sezonie na Mysią 3

23.10.2019 Kasia Mizera

5 powodów dla których warto wpaść w tym sezonie na Mysią 3
Fot. Kolomeytseva Daria

Wszystkie marki dostępne na Mysiej 3 przywiązują wagę do detali i wykończenia. I to czyni MYSIA3 niezwykłym miejscem. Oto 5 powodów, dla których w tym jesiennym sezonie warto je odwiedzić.

1. Zrównoważona moda

Drobne przyjemności i detale wpływają na jakość naszego życia. W świecie, w którym otacza nas masowa produkcja to właśnie one nadają naszemu stylowi życia szczególnego znaczenia. W sezonie jesień/zima 2019, alternatywny dom handlowy MYSIA3 zachęca do zwracania uwagi właśnie na te małe rzeczy, drobiazgi, które jednak cieszą najbardziej. Stali bywalcy wiedzą, że MYSIA3 to miejsce ukierunkowane na projektowanie pozytywnych doświadczeń, bez szkody dla nikogo (może oprócz portfela). To przestrzeń, w której skupione wokół niej marki łączą wspólne wartości takie jak poszanowanie wysokiej jakości, rzemiosła oraz natury i zrównoważonego rozwoju. Klarowność cen to filozofia marki m.in. Elementy. Procent ze sprzedaży marek Balagan i Elementy wędruje na cele charytatywne, a marki COS I MUJI propagują już od wielu lat trend na minimalizm. Moda świadoma, zrównoważona, czyli ekologiczna i odpowiedzialna to nie trend, to sposób myślenia, który na MYSIA3 stanowił od początku fundament funkcjonowania.

2. Sztuka

Na MYSIA3 funkcjonuje 6×7 Leica Gallery, gdzie cyklicznie uruchamiane są nowe wystawy. Galeria współpracuje z najważniejszymi polskimi fotografami współczesnymi – promuje ich twórczość w kraju i na świecie oraz prowadzi sprzedaż ich prac. Wśród artystów reprezentowanych przez Leica 6×7 Gallery są m.in.: Anita Andrzejewska, Bogdan Dziworski, Paweł Jaszczuk, Jacek Poremba, Szymon Szcześniak, Wacław Wantuch, Wojtek Wieteska, Piotr Zbierski i Paweł Żak. W ofercie Galerii znajdują się również prace Michaela Agela, Elliotta Erwitta, Thomasa Hoepkera, Vivian Maier, Steve’a McCurry, Jacoba Sobola i innych. Obecnie do 17 listopada można zobaczyć projekt debiutującego fotografa Mirrormana (Jacka Sołkiewicza), zatytułowany Lustrzana rzeczywistość. Jedną z ostatnich wystaw, która przyciągnęła nas na MYSIA3, była wystawa Cultural Landscape of Warsaw Pawła Dobrowolskiego, która może jeszcze powrócić na Mysią. Powinna, ze względu na swoją aktualność, bowiem ideą projektu było, by wszyscy, pomimo różnic kulturowych, wyznaniowych, politycznych, możemy żyć obok siebie i wzajemnie się szanować. Paweł Dobrowolski sportretował osoby pochodzące z 55 krajów, które z własnego wyboru i sympatii dla tego miejsca – zamieszkały w Warszawie. Czy nie są to tematy, które powinne być poruszane przez współczesnych artystów? Oto właśnie MYSIA3.

3. Fashion & Beauty

MYSIA3 zrzesza wokół siebie marki, które cenią wysoką jakość i najlepsze surowce – bez kompromisów. Nowy sezon zwiastuje nowe kolekcje, ale niezmiennie nieprzeciętny poziom. Marka Alba1913 łączy mądrość medycyny naturalnej i ludowej z ponad stuletnim doświadczeniem farmaceutycznym. Anna Orska, którą inspiruje doskonałość natury, jej niepowtarzalne formy, oryginalne połączenia barw i wyjątkowe faktury, prezentuje trzy nowe serie biżuterii zaprojektowane w oparciu o trzy rodzaje kamieni naturalnych – kryształ górski, onyks oraz nieszlifowany  diament. W nowej kolekcji Elementy znalazły się kultowe już w polskiej modzie, najlepiej skrojone, wełniane płaszcze oraz moherowe kurtki bomberki. W tym sezonie w zestawieniu ze zwiewnymi sukienkami z cupro, najbardziej pożądanego materiału – wegańskiego i przyjaznego środowisku. Na MYSIA3 znajdziecie też nową kolekcję marki Bynamesakke w barwach natury, wysokiej jakości materiały, zero logo… Tutaj liczą się jakość i detale. Poza tym trudno nie wpaść do sklepu z jedną z najpiękniejszych kolekcji polskiej bielizny Rilke, odwiedzić stoisko jedynego w swoim rodzaju zakładu optycznego Gloomy Sunday, czy SVOI – butiku z polskimi markami, który wspiera rodzime firmy.

4. Komfort i dobra kawa
Alternatywny dom handlowy MYSIA3 jest przestrzenią, która sprzyja świadomym, komfortowym zakupom. W odróżnieniu do tradycyjnych centów handlowych, można się tu odprężyć, uspokoić rozbiegany umysł. New York Times określił to miejsce mianem „alternatywny”. „To określenie doskonale oddaje charakter naszego miejsca: komercyjnego ale z duszą”.- dodaje Joanna Kulczyńska reprezentująca MYSIA3. Udany shopping można tu zakończyć lub zacząć – kawą, śniadaniem lub kieliszkiem wina w kawiarni DELI3. 

5. Święto każdego dnia

Stałym elementem działalności MYSIA3 są wydarzenia zachęcające do celebrowania drobnych przyjemności: takie jak oblegane przez tłumy „Święto Kwiatów”, „Święto ciała”, czy „Święto Kawy i Herbaty”. W tym sezonie zaplanowano jeszcze więcej tego typu spotkań. MYSIA3 zaprosi też do swojej przestrzeni projektantów. Natomiast do końca grudnia 2019 roku, na drugim piętrze stanie artystyczny pop up, gdzie będą dostępne najnowsze modele z kolekcji Vasiny.